STYCZNIOWY BOOK HAUL 2018

Hejka! Styczeń się skończył, więc chciałabym podzielić się z Wami moimi książkowymi zdobyczami z tego miesiąca! Zapraszam serdecznie :)

1. "Pacjentka z sali numer 7", której recenzję już niedługo będziecie mogli przeczytać TUTAJ.

2. "Deszczowa noc cz. 2" - kupnem tej pozycji zakończyłam zbieranie kolekcji książek Jodi Picoult, ale kiedy się za nią zabiorę - tego jeszcze nie wiem.

3. "Istota zła", której recenzję również znajdziecie już na blogu (TUTAJ).

4. "Silver" już nie mogę się doczekać lektury :)

5. "Fobos" niedawno do mnie dotarł, dlatego teraz grzecznie poczeka na półce na swoją kolejkę :D

6. "Większość bezwzględna", czyli druga część serii W kręgach władzy. Chcę już się za nią zabrać, ale obiecałam sobie, że najpierw skończę już zaczętą pozycję ;)

Komentarze

  1. Wow, sporo tego. Chyba z całej książkowej blogosfery tylko ja nie uzależniłam się jeszcze aż tak od kupowania książek...
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Pacjentka z sali numer 7" - Beaulieu Baptiste - wyd. Amber

"Seria z komisarzem Forstem" - Remigiusz Mróz - wyd. Filia