STYCZNIOWY WRAP UP 2018

Hejka, przychodzę do Was z moim podsumowaniem stycznia :)
Udało mi się przeczytać aż 10 książek! Jestem z siebie bardzo zadowolona, że tak chucznie weszłam w ten Nowy Rok. Poniżej szczegółowo przedstawię pozycje które przeczytałam oraz znajdziecieamieszczę odnośniki do recenzji niektórych z nich ;)

1. KASACJA
Autor: Remigiusz Mróz
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 496

Recenzja tej oraz innych książek z tej serii ukaże się niebawem ;)

2. MAKBET
Autor: William Szekspir
Wydawnictwo: GREG
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 106

Ahhh te szkolne lektury...

3. KĄPIĄC LWA
Autor: Jonathan Carroll
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 320

Recęzję tej książki możecie przeczytać TUTAJ :)

4. SULLY
Autor: Sullenberger Chesley
Wydawnictwo: Znak
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 336

5. PACJENTKA Z SALI NUMER 7
Autor: Beaulieu Baptiste
Wydawnictwo: Amber
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 304

Już teraz znajdziecie recenzję TUTAJ ;)

6. ZAGINIĘCIE
Autor: Remigiusz Mróz
Wydawnictwo: Czwarta strona
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 509

7. HAMLET
Autor: William Szekspir
Wydawnictwo: GREG
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 159

8.  ISTOTA ZŁA - NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA
Autor: Luca D'Andrea
Wydawnictwo: W.A.B
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 475

Recenzja dostępna TUTAJ:)

9. MLEKO I MIÓD
Autor: Rupi Kaur
Wydawnictwo: Czwarta strona
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 280

10. MORALNOŚĆ PANI DULSKIEJ
Autor: Gabriela Zapolska
Wydawnictwo: Bellona
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 189

Co ciekawe: tę książkę przeczytałam z własnej nie przymuszonej woli i okazała się naprawdę przyjemną lekturą.


Reasumując: w styczniu przeczytałam łącznie 10 książek, co daje dokładnie 3174 strony. Mam szczerą nadzieję, że luty okaże się równie udanym czytelniczo miesiącem :) a jak tam Wasze styczniowe wrap up'y?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Pacjentka z sali numer 7" - Beaulieu Baptiste - wyd. Amber

"Seria z komisarzem Forstem" - Remigiusz Mróz - wyd. Filia

STYCZNIOWY BOOK HAUL 2018