Lutowy BOOK HOUL & WRAP UP 2018

Kolejny miesiąc 2018 roku dobiegł końca, a więc czas na podsumowanie!

BOOK HOUL
Oto moje książkowe zdobycze z lutego:

1. "Chłopcy, których kocham", czyli tomik poezji Anny Ciarkowskiej, którą miałam przyjemność poznać na spotkaniu autorskim we Wrocławiu :)

2. "Tak i na ziemi" to moja Randka w ciemno z książką w księgarni Tak Czytam, której jeszcze nie przeczytałam, ale opis na telnej części okładki jest całkiem ciekawy, więc pewnie niedługo się po nią skuszę ;)

I to by było na tyle! Szok i niedowierzanie! Więc jednak da się kupić mniej niż 5 książek miesięcznie haha.

WRAP UP
A teraz przedstawię Wam listę książek przeczytanych w lutym (ona także nie jest zbyt obszerna). W tym miesiącu przeczytałam 4 książki, czyli w sumie nie jest tak źle: jedna książka przypada na jeden tydzień lutego ;) A więc oto i one:

1. CHŁOPCY, KTÓRYCH KOCHAM
Autor: Anna Ciarkowska
Wydawnictwo: Czwarta Otwartw
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 303

2. DOWÓD
Autor: Eben Alexander
Wydawnictwo: Znak
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 252

3. W ZAPOMNIENIU
Autor: Agnieszka Lingas-Łoniewska
Wydawnictwo: Novae Res
Rok wydania: 201
Ilość stron: 337

4. FOBOS #1 - NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA
Autor: Victor Dixen
Wydawnictwo: Moondrive
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 449

Podsumowując: tym razem udało mi się przeczytać 1341 stron. Oby tak dalej :) A ile Wam książek udało się przecztać? Chwalcie się w komentarzach!

Komentarze

  1. U mnie wyszło 6 książek i jestem z tego powodu bardzo zadowolona!
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w lutym przeczytałam 10 książek, co bardzo mnie zaskoczyło - niby miałam ferie, ale w czasie tych dwóch tygodni robiłam tak wiele rzeczy, że niewiele czasu zostało na czytanie. Co do Twoich książek, to Fobosa wspominam bardzo miło - muszę sięgnąć po drugi tom :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Pacjentka z sali numer 7" - Beaulieu Baptiste - wyd. Amber

"Seria z komisarzem Forstem" - Remigiusz Mróz - wyd. Filia

STYCZNIOWY BOOK HAUL 2018